Personal Shopping begint met een intakegesprek bij de klant thuis (ca. 1-1,5 uur) waarin we samen de ruimte(s) bepalen, de wensen in kaart brengen en het budget bespreken. Het gaat hierbij voornamelijk om accessoires en klein-meubelen. Denk bijvoorbeeld aan een side-table, poefjes, bijzettafel of zuilen om planten op te zetten. (Voor de aankoop van grote meubels zoals, banken of eethoek is er een andere vorm van Personal shopping, namelijk sámen met de klant. Lees hierover elders op de site).
De wensen verwerk ik in een digitaal moodboard. Dit geeft een impressie van kleur- en materiaalgebruik en de sfeer die we gaan creëren.

Digitaal moodboard
Ná akkoord van klant – aan de hand van het digitale moodboard- ga ik over tot het bestellen van de artikelen. Vooraf wordt 50% van het beoogde budget voldaan.
Aangezien ik dus gericht inkoop voor de opdrachtgever is het niet mogelijk om de geleverde goederen retour te nemen.
Deze service kost 625,- euro.* Bij meerdere ruimtes reken ik een toeslag van 150,- euro per ruimte.
(*Prijzen gebaseerd op afstand tot 15 km, daarboven gelden andere tarieven)
Wil je meer weten, neem dan gerust contact met me op, zodat we kunnen bespreken wat voor jou het beste past.